دنیای‌اقتصاد- اصفهان-مرتضی راعی: استاندار اصفهان با بیان اینکه مجموعه تجاری «سیتی سنتر» اصفهان فاقد فضای معماری اسلامی و ایرانی است، گفت: طرح این مجتمع باید به گونه‌ای باشد که هر فردی در آن وارد می‌شود احساس کند اینجا اصفهان است. «علی‌رضا ذاکر اصفهانی»، در بازدید از پروژه سیتی‌سنتر اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین تاکید استانداری اجرای پروژه‌های فرهنگی در سیتی سنتر است، اظهار داشت: با حضور نخبگان فرهنگی در استان اصفهان و فضای تاریخی شهر مساله توجه به مباحث فرهنگی در این مجموعه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. وی افزود: جای یک مسجد بسیار بزرگ در میان این مجموعه خالی است تا سالیان سال نماد مذهب را در شهر اصفهان برای گردشگران به نمایش بگذارد.

مجتمع سیتی‌سنتر دارای ۵ طبقه شامل طبقات تجاری، سینما، شهربازی سرپوشیده، هایپرمارکت، فودکورت و ۲ طبقه پارکینگ سرپوشیده می‌باشد.فاز اول مجموعه سیتی‌سنتر اصفهان با ۲۶ درصد پیشرفت فیزیکی و با فضایی بالغ بر ۴۲۰ هزار مترمربع با مجموعه‌های فروش تجاری، سینما، شهربازی و گالری‌های فرهنگی در جنوب اصفهان در حال ساخت است.

کل مجموعه سیتی سنتر را ۴ فاز با هزینه ۸۰۰ میلیون دلار تشکیل می‌دهد که پیش‌بینی شده است فاز اول آن تا پایان سال ۹۰ و فازهای دیگر آن تا پایان سال ۹۴ پایان یابند.