دنیای اقتصاد - اراک - مجید نیک عهد: به منظور فراهم آوردن امکانات سفر راحت برای مسافران، ۳۷۰ جایگاه سوخت کشور و ۲۰ جایگاه در استان مرکزی به سیستم‌های خودپرداز بانک ملت متصل شده‌اند. فتاح پور، مدیر امور شعب بانک ملت در استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: با این اقدام کارت سوخت مردم همانند کارت‌های بانکی عمل کرده و هموطنان عزیز در حین سفر نیازی به پرداخت وجه سوخت به صورت نقدی ندارند.

فتاح‌پور با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تصریح کرد: هموطنان برای اتصال کارت سوخت‌های خود به کارت‌های اعتباری می‌توانند به یکی از شعب بانک ملت در کشور مراجعه و نسبت به این کار اقدام کنند. وی در ادامه از آمادگی کامل شعب بانک ملت در استان مرکزی برای خدمات‌رسانی به مردم در ایام پایان سال و روزهای تعطیل نوروزی خبر داد و افزود: بانک ملت در بحث نقدینگی هیچ گونه مشکلی ندارد و ۴۳ خودپرداز این بانک در استان در تمام طول شبانه روز فعال هستند.

فتاح‌پور با اشاره به اینکه درصد فعال بودن خودپردازهای بانک ملت ۹۸ درصد در استان در طول شبانه روز برآورد شده، از نصب ۴ هزار دستگاه کارت خوان بانک ملت در فروشگاه‌ها و مراکز عرضه کالا در استان خبر داد و گفت: تعداد ۵۰۰ دستگاه دیگر نیز به شرکت سازنده خارج از کشور سفارش داده شده که طبق آخرین اطلاعات دستگاه‌های مزبور از گمرک به انبار تهران تحویل داده شده که امیدواریم تا اردیبهشت‌ماه سال آینده تحویل متقاضیان شود.

وی در ادامه از افزایش ساعات کاری بانک ملت در روزهای پایانی سال از ۷ صبح تا ۱۸و ۳۰ دقیقه به طور یکسره خبر داد و گفت: ۱۱ شعبه نیز در شهرهای اراک، ساوه، دلیجان و خمین در ایام نوروز فعال خواهند بود.