دنیای اقتصاد - مشهد - فاطمه رمارم: شهردار مشهد گفت: برای این که شهر مشهد به توسعه و پیشرفت دست پیدا کند، به همدلی، همراهی و تعاملات گسترده شورای شهر و شهرداری نیازمند است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید محمد پژمان در هشتاد و نهمین جلسه علنی و سومین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، توسعه شهر مشهد را در استفاده بخش خصوصی به صورت پایدار و به عنوان بهترین الگو اعلام کرد و گفت: توجه به این مساله، بیشترین صرفه را برای شورای شهر، شهرداری و مردم به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه از استقبال مناسب و خوب سرمایه‌گذاران در نمایشگاه «فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشهد» ابراز خرسندی کرد و افزود: حمایت قاطع و محکم شورای اسلامی شهر از شهرداری موجب اطمینان خاطر و دلگرمی سرمایه‌گذاران در این نمایشگاه شد.

پژمان اظهار کرد: در برگزاری این نمایشگاه اقدام مشترک شهرداری و شورای شهر اقدامی بسیار فنی و حساب شده بود.

شهردار مشهد همچنین از عملکرد کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی مشهد در برگزاری این نمایشگاه تقدیر کرد و افزود: با عملیاتی شدن تفاهم‌نامه‌های امضا شده در این نمایشگاه، توسعه و عمران هر چه بیشتر پایتخت معنوی فراهم خواهد شد.

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با تصویب دو فوریت، شهرداری مشهد را مکلف کردند توافق‌های صورت‌گرفته در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشهد در قبال زمین، آورده شهرداری و آورده سرمایه‌گذار را دسته‌بندی کرده و به شورا ارائه دهند.