دنیای اقتصاد - ارومیه - سینا میرزا محمدی: مدیر کل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های استان آذربایجان غربی گفت: با تغییر رویکرد خدمات رسانی و تغییر اکیپ ویژه ستاد نوروزی در پایانه‌های مرزی استان شاهد تحولات چشمگیری در این زمینه خواهیم بود. بابک طالبی افزود: موقعیت جغرافیایی خاص استان نیاز این منطقه به سرویس دهی مطلوب ناوگان حمل و نقل بین‌المللی را بیشتر می‌کند که امسال با تغییر رویکرد خدمات‌رسانی و تغییر اکیپ ویژه نوروزی در پایانه‌های مرزی استان شاهد تحولات چشمگیری در این زمینه خواهیم بود.

وی عنوان کرد: بهسازی امکانات و تجهیزات خدمات دهی و رفاهی در این پایانه‌ها، نصب بنرهای خوشامدگویی و تبریک ایام عید و ساماندهی سالن و محوطه پایانه‌های مرزی از جمله برنامه‌های مستمر این اداره کل در طول ایام نوروز است که بهتر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد. طالبی تصریح کرد: امسال با تشکیل ستاد ویژه نوروزی در پایانه‌های مرزی هماهنگی‌های لازم با ادارات مستقر در این پایانه‌ها برای برنامه‌های مختلف از جمله افزایش احتمالی ساعات فعالیت در ایام نوروز، استقرار اکیپ‌های امدادی، اطلاع‌رسانی کامل به مردم در خصوص آخرین تغییرات و مقررات مربوط به عبور و مرور، انجام مکاتبه با سفارت‌های ایران در کشورهای همسایه برای تسهیل تردد اتوبوس‌های ایرانی و نظارت بر نحوه قرار داد شرکت‌ها با مسافرین از لحاظ کمیت و کیفیت به عمل آمده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی یادآورشد: با انجام بازدیدهای مستمر از اتوبوس‌های ناوگان مسافربری عمومی بین‌المللی در صورت مشاهده هر نوع کمبودی در نحوه خدمات دهی این ناوگان با شرکت‌های مربوطه برابر کمیسیون ماده ۳۳ برخورد می‌شود.