دنیای‌اقتصاد- مشهد- فاطمه رمارم: مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از دوطرفه شدن مسیر ویژه اتوبوس در خیابان دانشگاه در راستای تقویت و افزایش سرعت ناوگان عمومی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد ، مهدی امامی میبدی اظهار کرد: عرض مسیر ویژه اتوبوس در این خیابان از چهارمتر به هفت متر افزایش یافته است و در این راستا برای افزایش ظرفیت مسیر خودروهای سواری با عنایت به وجود پارکینگ طبقاتی در این خیابان، پارک حاشیه در ضلع غربی خیابان دانشگاه (با نصب تابلوهای مطلقا ممنوع) پاکسازی و این عرض به سطح سواره‌روی خودروهای عبوری افزوده شد.

وی افزود: ایجاد مسیر ویژه در خیابان‌های پرتردد شهر مشهد باعث استقبال شهروندان از استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی شده است. امامی بیان کرد: در اجرای این طرح سازمان حمل‌ونقل و ترافیک مشهد اقدام به نصب استوانه‌های ایمنی، تابلوهای توقف ممنوع و خط کشی مسیر ویژه اتوبوس و نرده‌گذاری در محل ایستگاه کرده است. وی از رانندگان خودروهای سواری خواست برای پارک کردن خودروی خود از پارکینگ طبقاتی خیابان دانشگاه استفاده کنند.

امامی خاطرنشان کرد: با توجه به نصب تابلوهای پارک مطلقا ممنوع، خودروهای پارک شده در حاشیه این خیابان توسط پلیس راهور جریمه خواهند شد.