دنیای اقتصاد - اصفهان: در حالی که بستر اجرای پروژه‌های شرکت مخابرات را شهرداری اصفهان با هزینه‌های میلیاردی، هماهنگی و همکاری فراهم می‌کند، به گفته معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان طرح مباحث اخیر از سوی مسوولان ارشد مخابرات استان و اقداماتی همچون قطع تلفن‌های یکی از شهرداری‌های مناطق پرجمعیت مصداق نمک خوردن و نمکدان شکستن است که دور از انتظار می‌باشد. منصور باقر صاد در پاسخ به اظهارات مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان مبنی بر اینکه شهرداری اصفهان طرح‌های مخابرات را تعطیل کرده است، گفت: این صحبت‌ها برای شهرداری غیرمنتظره و غیرکارشناسی بوده و این گونه اظهارنظرها می‌بایست در حوزه کارشناسی بررسی شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری هیچ اختلافی با دستگاه‌های اجرایی به خصوص مخابرات ندارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرداری خود را متولی و معتقد به طرح مدیریت واحد شهری می‌داند، اجرای طرح‌های مخابراتی را نیز جزئی از خدمات خود به مردم دانسته و این مهم را برگ زرین دیگری از افتخارات مجموعه خدوم شهرداری در راستای خدمت رسانی به شهروندان بر می‌شمارد.

وی به همکاری شهرداری در اجرای طرح‌های مخابرات اشاره و اعلام کرد: کانال سازی، نصب دکل‌های BTS (پوشش خطوط تلفن‌های همراه)، حفاری و کابل‌گذاری تمام انشعابات تلفن‌های ثابت در سطح معابر شهر از جمله خدماتی است که شرکت مخابرات با همکاری شهرداری اصفهان موفق به تحقق آن شده، این در حالی است که طی سه سال گذشته نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر حفاری‌ها و کانال‌سازی‌های شرکت مخابرات در بهترین نقاط سطح شهر به خصوص در هسته مرکزی با صدور مجوز شهرداری انجام شده است. همچنین طی این مدت حدود ۴۰۰ دکل BTS در سطح شهر با حمایت و تعامل این ارگان نصب شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفته‌های مدیریت ارشد شرکت مخابرات مبنی بر توقف طرح‌های این شرکت، عدم موفقیت دیدار با شهردار و غصب زمین مخابرات از سوی یکی از شهرداران مناطق را تکذیب و تصریح کرد: موارد مطرح شده در رسانه‌ها و تریبون عمومی صحت ندارد.

وی احقاق حق مجموعه خدوم شهرداری را لازم و ضروری دانست و از مراجع ذی صلاح خواست پیگیری‌های لازم را برای این امر انجام دهند.

باقرصاد با اشاره به گزارش‌های مدیرعامل شرکت مخابرات در زمینه عملکرد مثبت و مطلوب این شرکت خاطر‌نشان کرد: دستیابی به این موفقیت به غیر از همکاری و حمایت‌های شهرداری امکان پذیر نبوده، چرا که تمام بستر‌های لازم برای اجرای طرح‌های این شرکت با هزینه‌های میلیاردی شهرداری اصفهان با آزادسازی خیابان‌ها و معابر شهری محقق شده است.

وی اضافه کرد: اوج شکوفایی پروژه‌های مخابراتی طی چند سال گذشته و در دوران مدیریت فعلی شهرداری اصفهان بوده و این اظهار نظر‌ها و اقداماتی همچون قطع تلفن‌های یکی از شهرداری‌های مناطق پرجمعیت مصداق نمک خوردن و نمکدان شکستن است که دور از انتظار می‌باشد.