دنیای اقتصاد - ایلام: رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: تاکنون بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان سود سهام عدالت به مشمولان این طرح در استان ایلام، پرداخت شده است. علی صفر امامی، رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی و دبیر ستاد واگذاری سهام عدالت استان ایلام، در گزارشی جامع، عملکرد و فعالیت دبیرخانه این ستاد را تشریح کرد.

وی گفت: از جمعیت ۵۴۱۹۳۴ نفری استان، تعداد بیش از ۴۶۵۰۰۰ نفر که مشمول دریافت سهام عدالت بوده‌اند، شناسایی و مراحل تکمیل اطلاعات و معرفی آنها به دبیرخانه مرکزی انجام شده است، به طوری که طی فرآیند مراحل شناسایی و معرفی مشمولان این طرح، همواره از بیشترین آمار (نسبت به جمعیت استان) در سطح کشور برخوردار بوده است.

دبیر ستاد واگذاری سهام عدالت استان ایلام ادامه داد: از این جمعیت استان که ۲۱۰۷۰۳ نفر روستایی و ۳۳۱۲۳۱ نفر جمعیت شهری را شامل می‌شوند؛ ۴۳۰ هزار نفر در شرکت‌های تعاونی سهام عدالت، ثبت‌نام شده و دارای دعوت‌نامه سهام عدالت می‌باشند و نیز از همین مشمولان، تعداد ۳۴۰ هزارنفر سود سهام خود را دریافت کرده‌اند.

امامی، همچنین در خصوص پرداخت سود این سهام تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده، تاکنون در استان ایلام، در مجموع بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان سود سهام عدالت مراحل اول و دوم و کارکنان و بازنشستگان مرحله سوم پرداخت شده است و پرداخت سود سهام به سایر مشمولان نیز در مراحل آتی انجام خواهد شد.