دنیای اقتصاد - سنندج: استاندار کردستان از استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کشور برای سرمایه‌گذاری در استان کردستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل نجار در نشست مشترک با مدیرعامل بانک ملی ایران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کشور در خصوص روند رو به رشد اقتصادی استان کردستان گفت: در چند سال اخیر با توجه به اجرای برنامه‌های زیر بنای اقتصادی استان بستر مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران داخل استان و نیز صاحبان سرمایه از سراسر کشور مهیا شده است. وی تصریح کرد: در این راستا به منظور جذب اعتبارات بانکی کشور در بخش سرمایه‌گذاری استان با روسای بانک‌های دولتی کشور از جمله بانک ملی کشور رایزنی‌های لازم انجام شده و خوشبختانه نتایج مثبتی نیز به دنبال داشته است.

استاندار کردستان به دیدگاه دولت عدالت محور در مورد استان کردستان اشاره کرد و گفت: در دوران دولت نهم و دهم همواره ریاست‌جمهور و نیز مسوولان اجرایی کشور بر لزوم جذب اعتبارات عمرانی و زیر بنایی اقتصادی در کردستان تاکید کرده‌اند.وی تاکید کرد: استان کردستان در بسیاری از زمینه‌های اقتصادی دارای پتانسیل‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری است که در صورت تسهیل در حضور سرمایه‌گذاران در استان آینده مطلوبی در انتظار بخش اقتصادی استان خواهد بود.