دنیای اقتصاد - اصفهان: مشاور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: از ماه آینده کارت هوشمند جایگزین کارت پارک می‌شود که با اجرایی شدن این طرح، هر راننده کارت پارک هوشمند مخصوص خود را خواهد داشت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اصفهان، احمدرضا طهانیان افزود: توزیع عادلانه فضای حاشیه معابر برای توقف خودروهای شهروندان و دسترسی به اطلاعات صحیح، شفاف و قابل استناد برای پیشبرد مطالعات و پژوهش‌های ترافیکی و ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی در سفرهای شهری از جمله دلایل راه‌اندازی طرح‌های پارک حاشیه‌ای است.

وی اظهار کرد: بر این اساس، طرح کارت پارک در سطح شهر اصفهان اجرا شد و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت که طرح کارت پارک هوشمند توسط کارشناسان معاونت حمل‌ونقل تولید شده از ماه آینده به صورت تدریجی جایگزین می‌شود.

مشاور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: رانندگان می‌توانند توسط پارکبانان کارت پارک هوشمند را با پرکردن فرم مربوطه خریداری کنند و در آینده نیز این کارت از طریق دفاتر پستی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کارت پارک هوشمند قابلیت شارژ شدن را دارد، بیان کرد: این کارت به صورت چند منظوره برای مباحث حمل‌ونقل در نظر گرفته شده است.