دنیای اقتصاد - اردبیل - مهدی حسین نژاد: مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: براساس مصوبه دو سفر هیات دولت به استان اردبیل، عملیات اجرایی ۱۶۵ واحد آموزشی در حال انجام است.

صدیف بدری در جلسه مشترک روسای آموزش و پرورش استان با مجموع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل افزود: این تعداد واحد آموزشی در قالب یک هزارو ۴۳ باب کلاس درس و با پیشرفت ۸۰ درصد در حال ساخت است.

در این جلسه رییس سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل نیز گفت: در طول خدمات دولت نهم میزان اعتبارات فصل عمرانی آموزش و پرورش استان اردبیل ۲۵۰ درصد رشد داشته است. ژیلا فیروزی اظهار کرد: با این رشد از برنامه توسعه چهارم جلوتر هستیم و در زمینه کیفیت ساخت‌و‌سازهای مدارس نیز جزو استا‌ن‌های برتر کشور محسوب می‌شویم.

وی افزود: دولت حمایت جدی خود را از آموزش و پرورش در طول این مدت انجام داده است و همچنان نیز در این زمینه اعتبارات خوبی را برای بازسازی و نوسازی مدارس در نظر گرفته است.فیروزی تصریح کرد: درکنار توجه دولت به امر مدرسه‌‌سازی در سال‌های اخیر اقدامات خوبی از سوی مجتمع خیرین انجام شده است تا ساخت‌و‌سازها به صورت مشارکتی و در فضای همکاری و همدلی با مردم اتفاق بیفتد.