دنیای اقتصاد - تبریز - علی نیک‌رفتار: موسسه مالی اعتباری مهر بسیجیان تبریز پس از ۱۴ سال فعالیت مستمر و ارائه خدمات گسترده به مشتریان پله‌های صعود را به سمت تبدیل شدن به بانک خصوصی پیموده و به زودی این امر محقق می‌شود.

محمدرضا آهن‌تن، مدیر کل امور شعب موسسه مالی اعتباری مهر آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب افزود: این موسسه با ۱۰ سال فعالیت به صورت موسسه قرض‌الحسنه بسیجیان و ۴ سال فعالیت به صورت موسسه مالی اعتباری مهر در حال حاضر با ۷۰۰ شعبه و با منابع ۸۰ هزار میلیارد ریال در اختیار فعالیت می‌کند که سهم استان آذربایجان شرقی از این منابع ۲/۴‌ درصد است. وی با بیان اینکه از نظر بهره‌وری موسسه قرض‌الحسنه مهر (بسیجیان) از تمام بانک‌های دولتی در رده بالای قرار دارد، بیان کرد: در این موسسه میانگین سپرده به هر نفر کارمند ۱۷ میلیارد ریال و میانگین سپرده به هر شعبه ۱۲۰ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تبدیل مهر به بانک در دو سال گذشته انجام گرفته است و پرونده این موسسه در حال حاضر در شورای پول و اعتبارات در دست بررسی بوده و امید است نام این موسسه در دهه فجر امسال به بانک ارتقا یابد.