اصفهان - خبرنگار دنیای اقتصاد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برای چهارمین سال متوالی به عنوان نماینده انحصاری شرکت IFP GROUP در ایران، پاویون جمهوری اسلامی ایران را در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی ساختمان، مصالح، تجهیزات ساختمانی و تکنولوژی زیست‌محیطی دوحه قطر ۲۰۱۰ برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ما، این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ فروردین ۸۹ برگزار می‌شود و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان این اقدام را با هدف برگزاری هرچه با شکوه‌تر پاویون جمهوری اسلامی ایران، ایجاد فضای دوستانه و شرایط ایده‌آل، رفع نیازها و مشکلات احتمالی غرفه‌داران ایرانی، جذب شرکت‌های معتبر که توان عرضه کالاهای قابل‌رقابت را در عرصه بین‌المللی دارند و نیز ایجاد فضایی مناسب به منظور حضوری قابل‌قبول برای اعضای هیات اعزامی و مشارکت‌کنندگان انجام می‌دهد.

این نمایشگاه هر ساله به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز نمایشگاهی منطقه، شرکت‌های مختلف تولیدی و صنعتی در زمینه‌های مختلف ساخت‌وساز شامل کاشی و سرامیک، لوله و اتصالات، سیمان، سنگ، آجر، وسایل روشنایی، سیم و کابل، رنگ و رزین، آهن‌آلات و ماشین‌آلات راهسازی را به خود جذب کرده است.

در این نمایشگاه ایران با حضور ۲۰ غرفه در فضایی به متراژ ۱۸۰ مترمربع یکی از پاویون‌های رسمی نمایشگاه را به خود اختصاص داد.