اهواز - کیوانه گرجی: با هدف تنظیم بازار و به منظور سیاست‌های حمایتی دولت خدمتگزار، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای پاییزه در خوزستان برپا شد.

رییس سازمان بازرگانی خوزستان با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها به صورت برنامه زمان بندی شده و به طور متناوب برگزار می‌شوند، اظهار کرد: در برگزاری این نمایشگاه‌ها تلاش شده است از نظر کیفی و کمی اقلام قابل عرضه با نمایشگاه‌های سال قبل، توجه و اهتمام لازم معمول و متفاوت باشد.

چراغی با اشاره به اینکه قیمت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با نظارت کامل کمیته نرخ‌گذاری سازمان بازرگانی خوزستان انجام شده است افزود: در این نمایشگاه غرفه بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا و خدمات سازمان نیز در چند نقطه نمایشگاه مستقر و به شکایات مردمی در زمینه تخلفات قیمت و کیفیت کالاها رسیدگی فوری خواهند کرد.

وی همچنین با بیان اینکه کالاهایی از قبیل پوشاک، آجیل و خشکبار، کفش و کیف، مواد لبنی و پروتئینی، خواروبار و لوازم خانگی در این نمایشگاه با تخفیف ۱۵ تا ۲۰-‌درصد عرضه می‌شود افزود: از دیگر اقلام قابل عرضه در این نمایشگاه می‌توان به مرغ منجمد، گوشت قرمز، برنج و روغن، شکر شیر رایانه‌ای و همچنین لوازم‌التحریر و با نرخ مصوب و دولتی اشاره کرد.

چراغی همچنین گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در اهواز با ۲۶۷ غرفه در فضایی به مساحت ۳‌هزار و۲۰۰ مترمربع و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان به مدت ۶ روز و با مشارکت صاحبان واحد‌های تولیدی استان‌های خوزستان، اصفهان، تهران و کرمانشاه دایر شد.