مشهد - فاطمه رمارم: سخنگوی شهرداری مشهد گفت: به منظور حذف نارضایتی عموم مردم از عملکرد شهرداری و تحصیل رضایتمندی شهروندان توسط مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل با همکاری سایر بخش‌ها عزم جدی و تلاش هرچه بیشتر لازم است. علی حامد مقدم در جمع پرسنل روابط عمومی با بیان این مطلب با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته به منظور کسب رضایتمندی عموم مردم طی ماه‌های اخیر، از افتتاح رسمی مرکز مدرن ارتباطات مردمی ۱۳۷ در آینده‌ای نزدیک خبرداد و اظهار کرد: در حال حاضر این مرکز به صورت سه شیفته آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است، به طوری که پیام شهروند از سوی مسوولان مربوطه پیگیری و در اسرع وقت پاسخگویی صورت می‌پذیرد.

به گفته وی، چشم‌انداز روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد کمک به ایجاد و تحقق فرهنگ شهروند محوری است که در این راستا افزایش آگاهی شهروندان نسبت به وظایف و عملکرد شهرداری مشهد و تبیین حقوق و وظایف شهروندی، افزایش تاثیر نظرات شهروندان در برنامه ریزی فعالیت‌های شهرداری، کمک به افزایش رضایتمندی عموم مردم از عملکرد شهرداری، توسعه ارتباطات بین‌المللی، ‌ترویج زمینه‌های مشارکت شهروندان در اداره شهر و کمک به افزایش مشارکت عمومی فراگیر اجتماعی مردم از جمله اهداف اساسی این مجموعه به شمار می‌آید.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد همچنین از افتتاح طرح‌های شهر یاران کودک و نوجوان، شهرمن، ایستگاه بلوتوث، روابط عمومی داخلی، تولید محصولات متنوع رسانه‌ای، تاسیس اولین باشگاه وبلاگ نویسان شهر مشهد که بخشی از برنامه‌های محوری مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد می‌باشد طی هفته‌های آتی خبر داد. وی بر اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان وآشنایی آنان با برخی از مسائل شهری تاکید کرد. به گفته وی، به طور متوسط مردم مشهد از محل عوارض به شهرداری فقط هزینه ۳روز را تامین می‌کنند و۳۶۲ روز دیگر را پرداخت نمی کنند. علی حامد مقدم با تاکید بر اهمیت خود کنترلی خاطر نشان کرد: هر فرد باید با وجدان خود عملکردش را کنترل نماید و نباید نیازی به سیستم‌های پیچیده کنترلی و نظارتی وجود داشته باشد و اگر همه باهم با نیتی خالص به صورت یکپارچه عمل کنیم می‌توانیم موجبات رضایتمندی بیش از پیش زائران و مجاوران رضوی در شهر آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)را فراهم کنیم.