300 اشتغال جدید در گروه صنعتی ناصری ایجاد می‌شود

عکس تزیینی‌است

بیرجند- محمد قربانی: با بهره‌برداری رسمی و کامل از طرح‌های صنعتی گروه صنعتی ناصری شامل کارخانه‌های آیدا‌سرام، نیلوفر۲و۳ و‌هزاردستان، برای ۳۰۰نفر اشتغال جدید در این استان ایجاد می‌شود.

مهندس علیرضا ناصری، مدیر عامل گروه صنعتی ناصری در مراسم تجلیل از خبرنگاران و مطبوعات استان خراسان‌جنوبی گفت: در حال حاضر ۳۰۰ نفر در کارخانه‌های آیدا سرام و نیلوفر ۲ در گروه صنعتی ناصری مشغول به کار هستند و به زودی با استخدام ۳۰۰ نفر نیروی انسانی شاغل در این گروه به ۶۰۰ نفر خواهد رسید.

این کارآفرین برتر کشور با بیان اینکه مجتمع کشت و صنعت‌هزار دستان زمینه اشتغال ۸۰۰ نفر را در سطح استان فراهم می‌کند، بیان کرد: با راه‌اندازی این مجتمع برای۶۸۰ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد و با آغاز به کار ایستگاه‌های جمع‌آوری در سطح استان این تعداد به ۸۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

ناصری تصریح کرد: برای اجرای طرح‌های صنعتی این گروه تاکنون ۴۵۰‌میلیارد‌ریال سرمایه‌گذاری شده، این در حالی است که میزان تسهیلات دریافتی از بانک‌ها ۱۱۰‌میلیارد‌ریال بوده است.بر اساس این گزارش، طرح‌های صنعتی ساخته شده یا در حال ساخت گروه صنعتی ناصری در شهرک صنعتی بیرجند شامل، نیلوفر یک، آیدا سرام، نیلوفر ۲، نیلوفر ۳، مجتمع کشت و صنعت‌هزاردستان یک (تولید فرآورده‌های لبنی) و مجتمع کشت و صنعت‌هزار دستان ۲ (تولیدات کشاورزی و پرورش اسب) است.