تبریز - اسد فلاح: در تیرماه سال جاری ۳۵ قرارداد عمرانی در حوزه‌های مختلف اداری، ورزشی، زیرساختی، فضای سبز و آسفالت معابر در منطقه آزاد ارس منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، اسماعیل‌پور، مدیر طرح و توسعه معاونت عمران و توسعه شهری این سازمان با اشاره به این مطلب افزود: طی ۴ ماه اول سال ۸۸ در مجموع ۷۷ قرارداد عمرانی در حوزه‌های مختلف و در جهت توسعه منطقه به ارزش بیش از ۲۰۷‌میلیارد و ۹۶۷‌میلیون‌ریال منعقد شد که از این میزان، ۳۵ قرارداد در ماه منتهی به تیر منعقد شده است. وی با بیان اینکه بر اساس اقدامات صورت گرفته هم‌اکنون نیز ۳۳ طرح در حال برگزاری استعلام‌ها و مناقصات مربوطه است، افزود: ارزش این تعداد طرح نیز ۴۸۵‌میلیارد و ۶۷۱‌میلیون‌ریال است.

مدیر طرح و توسعه عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین خاطرنشان کرد: تکمیل پارک سلامت، مطالعات مرحله توجیهی طرح مهندسی رودخانه، عملیات اجرایی محوطه‌سازی در پارک کوهستان، ساخت پاساژ صنعتی، طراحی معماری سازه و تاسیسات برقی و مکانیکی سوله‌های انبار برای اجاره به سرمایه‌گذاران و عملیات اجرایی تامین آب از رودخانه ارس به شهرک‌های صنعتی از جمله طرح‌هایی هستند که در تیرماه سال جاری به مرحله انعقاد قرارداد رسیدند.