بندرعباس- نظری: رییس‌سازمان بازرگانی استان هرمزگان از برگزاری نمایشگاه عرضه کالا(پاییزه) همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

عبدالمجید عبدلی‌‌زاده گفت: امسال نمایشگاه عرضه کالاهای ضروری بالاخص اقلام مورد نیاز مبارک رمضان، در بندرعباس و ۹ شهرستان دیگر از ۴ شهریور ماه دایر و مهمترین مایحتاج عمومی‌ مردم در بخش‌های مواد غذایی، پوشاک و لوازم‌التحریر باکیفیت مناسب و ۱۵الی ۲۰درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود. وی، مکان برگزاری نمایشگاه را در بندرعباس، فازدوم بازار بزرگ امام حسین (ع) دانست و گفت: این نمایشگاه به مدت ۱۰‌روز تا تاریخ چهاردهم شهریور ادامه دارد. به گفته وی؛ در این نمایشگاه همچنین کالاهای یارانه‌ای شامل؛ برنج به نرخ هر کیلو ۷۰۰تومان، روغن ۱۰۰۰تومان، مرغ منجمد ۲۰۰۰تومان، عدس ۱۰۰۰تومان، نخود ۷۰۰تومان، گوشت گوساله در چهار نوع شامل؛ مخلوط ۵۰۰۰تومان، ران ۵۲۰۰تومان، سردست ۵۰۰۰تومان و گردن ۴۹۰۰تومان، عرضه می‌شود.

رییس‌سازمان بازرگانی استان همچنین بیان کرد: اقلام یاد شده علاوه بر نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان از طریق فروشگاه‌ها و مراکز تعیین شده عرضه می‌شوند و شهروندان هیچ گونه نگرانی از بابت کمبود این اقلام نداشته باشند. عبدلی‌زاده با تاکید براینکه در این مدت افزایش هرگونه قیمت در مایحتاج عمومی‌تخلف محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: بازرسان این‌سازمان به طور شبانه‌روزی برای نظارت و بازرسی فعال خواهند بود و تلفن ۱۲۴نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی ‌از تخلفات احتمالی است. وی یادآورشد: ستاد تنظیم بازار استان پیش‌بینی تامین اقلام مورد نیاز مردم را داشته است و نرخ‌های مصوب نیز به دقت مورد کنترل و نظارت است.