ساری - خبرنگار دنیای اقتصاد: دومین نشست شورای عالی توسعه روابط عمومی‌سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با حضور سرگروه‌های روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی کشور در محل سالن اجتماعات شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران برگزار شد.

گوهردهی، قائم مقام شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در این نشست به ترسیم جایگاه صنعت در مازندران پرداخت و گفت: به‌رغم اینکه مازندران یک دهه از کاروان توسعه صنعت عقب نگه داشته شد، اما در حال حاضر با داشتن ۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی، حدود دوهزار واحد صنعتی در شهرک‌ها مستقر هستند که ۹۰۰ واحد آنها به بهره‌برداری رسیدند و این خود رقم قابل توجهی است.

وی خاطرنشان کرد: شهرک‌های صنعتی در توسعه و رشد صنعتی استان نقش محرک و برانگیزاننده را ایفا کردند و توانستند فضای لازم را برای توسعه هدفمند ایجاد بکنند.

قائم مقام شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: بی‌تردید در این مسیر پرفراز و نشیب، نقش روابط عمومی‌ها به عنوان پیشقراولان توسعه فرهنگ صنعتی مثال‌زدنی است.

وی افزود: این مهم زمانی خود را بهتر نشان می‌دهد که ما به چندین سال قبل برگشته و مظلومیت شرکت شهرک‌های صنعتی کشور را ملاحظه کنیم.

گوهردهی اذعان کرد: استان مازندران با دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد، بستر مناسبی برای توسعه صنعت به ویژه صنایع کوچک دارد و این مهم در سایه تعامل همه عوامل دست‌اندرکار صنعت و همچنین با فرهنگ‌سازی مناسب، امری دست‌یافتنی است.

بر اساس این خبر، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اطلاع‌رسانی منطقه‌ای از طریق سایت مربوطه، انتشار ضمیمه هفته‌نامه صنعت‌ساز در مراکز استان‌ها، جدی گرفتن مقوله روابط عمومی الکترونیک، تدوین تقویم کاری، متمرکز کردن طرح تابلوهای راهنما، توجه ویژه به‌ رسانه‌های دیداری و طراحی یک لوگوی واحد برای شهرک‌های صنعتی کشور از جمله پیشنهادهایی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.