مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: سامانه فروش اینترنتی فرآورده‌های نفتی به مشتریان فرآورده‌های نفتی در استان راه‌اندازی شد.

محمدپورزاد در گفت‌وگو با ایسنا افزود: با راه‌اندازی و شروع به کار این سامانه، فروش فرآورده‌های نفتی به مشتریان بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم شده است و متقاضیان می‌توانند از طریق اینترنت نسبت به خرید فرآورده‌های نفتی مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی افزود: سفارش حواله توسط کاربر بدون نیاز مراجعه به منطقه، رویت پرداخت‌ها و خرید توسط کاربر، استعلام فیش‌های واریزی و همچنین پرداخت اینترنتی از جمله امکانات این سامانه فروش است.

پورزاد تصریح کرد: این سیستم برای دو گروه از مشتریان منطقه کردستان مورد استفاده قرار می‌گیرد، گروه اول جایگاه‌داران و عرضه‌کنندگان فرآورده‌های نفتی و گروه دوم صنایع، کارخانجات، مرغداری‌ها و همه شرکت‌ها و موسساتی که مصرف‌کننده سوخت مایع هستند.

پورزاد گفت: استفاده از سامانه فروش اینترنتی باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه مشتریان می‌شود و متقاضیان خرید فرآورده‌های نفتی لازم نیست با صرف هزینه و زمان به نواحی، ستاد منطقه و انبار نفت مراجعه کنند.