ساری- خبرنگار دنیای‌اقتصاد: استاندار مازندران از اجرای مرحله دوم توزیع برگه‌های سهام عدالت ثبت‌نام شده در استان مازندران خبر داد.

ابوطالب شفقت، در جلسه کارگروه سهام عدالت استان افزود: در مرحله اول بیش از ۹۲هزار فرم ثبت‌‌نام بین مناطق روستایی و محروم استان توزیع شد که ۲۸۶ هزار خانوار را تحت پوشش خود قرار داد.

وی با اشاره به سازماندهی منسجم اجرای طرح توزیع سهام عدالت در استان گفت: روستاییان شهرهای بابل، آمل و قائمشهر در مرحله اول بیشترین ثبت‌نام را در دریافت سهام عدالت داشتند.

استاندار مازندران از به کارگیری نیروهای علمی و نخبه در شهرستان‌های استان در قالب شرکت‌های برای اجرای توزیع سهام عدالت تعاونی خبر داد و گفت: برای اجرای مساوات و یگانگی سهمیه توزیع شده در مرحله دوم براساس میزان اشتغال و محرومیت در کشور خواهد بود که لازم است نقاط محروم مازندران بیشتر لحاظ شود و کارکنان غیررسمی دولتی نیز در دریافت سهام عدالت سهیم شوند.

وی با بیان اینکه توزیع سهام عدالت کارکنان دولت نیز در اردیبهشت ماه سال‌‌‌جاری آغاز می‌شود، گفت: در پرداخت سهام عدالت کارکنان دولت، آموزش و پرورش در اولویت است.

شفقت در ادامه از افزایش سهمیه ۷۰درصدی سهام عدالت در کشور خبر داد و گفت: سهمیه سهام عدالت در کشور به دستور رییس‌جمهوری به ۱۲میلیون سهم خواهد رسید که این افزایش سهمیه به جمعیت حائز شرایط در مناطق محروم تعلق می‌گیرد.