کاشان-خبرنگار دنیای اقتصاد: در مراسمی با حضور استاندار اصفهان طرح گازرسانی به ۹ روستای کاشان به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در این مراسم گفت: برای اجرای این طرح‌ها اعبتاری بالغ بر ۱۲میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال از محل اعتبار‌های استانی هزینه شده است. سیدمرتضی طغیانی گفت: در این طرح روستاهای علوی، حسنارود، مشهد اردهال، نشلج، باریکر سف، غیاث‌آباد، کله، چنار و برزآباد از توابع شهرستان کاشان گاز‌رسانی شدند. وی گفت: برای اجرای این طرح، عملیات شبکه‌گذاری به طول ۵۰کیلومتر انجام شده است.طغیانی اجرای عملیات خط انتقال ۶۰پوندی فولادی به طول هفت‌کیلومتر و ساخت و نصب ایستگاه C.G.S/T.B.C را از دیگر تجهیزات گازرسانی به این روستاها نام برد.وی یادآور شد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها حدود دو هزار و ۲۰۰خانوار ساکن در این روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

فرماندار کاشان نیز گفت: با بهره‌برداری از این طرح تاکنون به ۱۲روستای شهرستان گازرسانی شده است. حسینعلی حاجی ابراز امیدواری کرد:‌با تلاش و پشتکار مسوولان عملیات گازرسانی به ۴۲روستای باقی‌مانده این شهرستان نیز اجرا شود.

وی همچنین خواستار افزایش ظرفیت انتقال گاز به این شهرستان شد و گفت: هم‌اکنون میزان گاز ورودی به کاشان ۳میلیون متر معکب در هر ۲۴ساعت است؛ در حالی که در هر ۲۴ساعت، ۳ و نیم‌میلیون متر مکعب گاز در شهرستان توسط مشترکان مصرف می‌شود.