کاشان-خبرنگار دنیای اقتصاد: مسوول مرکز فوریت‌های دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون چهارهزار و ۵۰۸ مورد تصادف وسایل نقلیه در این شهرستان رخ داده است. ابوالفضل شجاعی افزود: از این تعداد سه‌هزار و ۲۸۸مورد مربوط به تصادفات درون‌شهری بوده و بقیه درراه‌های بین شهری این شهرستان به وقوع پیوسته است.

وی با ذکر این نکته که بیشترین آمار تصادفات شهری مربوط به موتورسواران بوده است، گفت: در این مدت ۸۸ نفر بر اثر این تصادفات جان خود را از دست داده‌اند که در این میان ۲۴نفر بر اثر تصادف با موتورسیکلت کشته شده‌اند.

وی همچنین از انتقال ۸۶۰نفر مجروح و مصدوم این حوادث به بیمارستان خبر داد و افزود: ۱۹۵نفر نیز در محل حادثه، به صورت سرپایی درمان شدند.به گفته وی در این مدت ۹هزار و ۴۵۱مورد ماموریت برای کمک به مصدومان ناشی از تصادفات توسط کارکنان مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان انجام شده است.

مرکز فوریت‌های پزشکی کاشان با ۱۴ دستگاه آمبولانس دارای سه پایگاه شهری و ۱۰ پایگاه جاده‌ای است.

پایگاه‌های جاده‌ای این مرکز در محورهای کاشان - بادرود، کاشان- موته، کاشان - مشهد اردهال، محور قدیم کاشان - قم، آزاد‌راه کاشان - اصفهان(سان‌آرا)، آزاد‌راه کاشان - قم(مجتمع قائم مقابل روستای خزاق) و محل عوارضی این آزاد‌راه دایر است.