کاشان- خبرنگار دنیای‌اقتصاد: معاون پژوهشی دانشگاه کاشان گفت:‌ ۳۳عنوان طرح پژوهشی طی سال‌جاری در این دانشگاه اجرا شده است. مجید منعم‌زاده افزود: این میزان در حالی است که در سال‌های گذشته تنها ۱۰مورد طرح پژوهشی در این دانشگاه ارائه شده است. وی چاپ ۹۳ مقاله ISI در سال ۲۰۰۷ را از دیگر اقدامات دانشگاه کاشان دانست و افزود: در تعداد مقاله ISI که به عنوان مهم‌ترین شاخص پژوهش در دانشگاه‌ها مطرح است این دانشگاه به عنوان ۱۰دانشگاه برتر ایران به شمار می‌رود.

منعم زاده، پیگیری راه‌اندازی پژوهشکده انرژی، تبدیل مرکز پژوهشی اسانس به پژوهشکده، پیگیری راه‌اندازی انتشارات مرکز کامپیوتر و سالن مطالعه، توزیع حدود ۴۰۰میلیون ریال بن کتاب، برگزاری نمایشگاه کتب تخصصی دانشگاهی، حمایت و برگزاری همایش‌های علمی و پژوهشی، خرید ملزومات پژوهشی و آزمایشگاهی و بیش از ۱۰هزار عنوان کتاب را از دیگر اقدامات پژوهشی دانشگاه کاشان طی سال‌جاری عنوان کرد.

وی با اشاره به لزوم کاربردی بودن تحقیقات و ارتباط آن با صنعت یادآور شد: دانشگاه کاشان اقدام به عقد قرارداد طرحی در حدود چهارمیلیارد ریال با بخش صنعت کرده است که این اقدام تاکنون صورت نگرفته بود.