گروه استان‌ها: میزان منابع بانک ملت استان زنجان به مرز ۲هزار و ۱۰۰‌میلیارد ریال در پایان آبان ماه سال‌جاری رسید. مدیر بانک ملت استان زنجان افزود: مجموع کل تسهیلات این بانک نیز از مرز ۲هزار ‌میلیارد ریال عبور کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، آریانا در جمع مدیران این بانک در استان زنجان گفت: جمع کل منابع بانک دوم در استان دو هزار و ۲۳‌میلیارد ریال است، در حالی که میزان تسهیلات اعطایی آن از مرز ۳هزار ‌میلیارد ریال گذشته است.

وی سرانه شعب بانک ملت در استان زنجان را ۵/۷۷‌میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: سرانه شعب بانک دوم استان ۷/۳۹‌میلیارد ریال است به همین دلیل بانک ملت توانسته است با وجود داشتن ۲۷ شعبه در مقابل ۵۱ شعبه بانک دوم، مقام نخست کارایی و جذب منابع را به خود اختصاص دهد.

مدیر بانک ملت استان زنجان ادامه داد: این بانک توانسته است از مهرماه سال جاری تاکنون در شاخص جذب منابع بدون احتساب منابع حساب‌های دولتی، به رتبه اول در میان تمامی بانک‌های دولتی و خصوصی استان دست یابد.

وی با اشاره به ارسال بیش از ۲۰ هزار پیامک برای اطلاع رسانی در مورد افزایش نرخ سود سپرده‌های کوتاه مدت ویژه شش ماه بانک ملت به ۱۶‌درصد، تاکید کرد: بانک ملت زنجان در تبلیغات خدمات جدید خود نیز از روش‌های جدیدی استفاده کرده که نمونه آن استفاده از سطح کف شعب برای اطلاع‌‌رسانی و تبلیغات است.