در مراسمی با حضور رییس سازمان تربیت‌بدنی کشور و جمعی از مسوولان استان کرمان، کلنگ ساخت مجموعه ورزشی بانوان در پارک مادر کرمان به زمین زده شد. به گزارش خبرگزاری فارس، رییس سازمان تربیت‌بدنی کشور در این مراسم اظهار امیدواری کرد که ساخت این مجموعه‌ها به‌زودی در تمام شهرستان‌ها آغاز می‌شود تا بانوان بتوانند علاوه بر ورزش‌های معمول، در مسابقات قهرمانی نیز شرکت کنند.

محمد رئوفی‌نژاد، استاندار کرمان نیز در این مراسم توجه به امر ورزش و به ‌ویژه توسعه ورزش بانوان را در استان ضروری دانست و گفت: فاز اول مجموعه ورزشی بانوان در پارک مادر با هزینه ۵۰۰میلیون تومان آغازشده است.

شهردار کرمان نیز در این مراسم گفت: مجموعه پارک مادر در زمینی به وسعت ۱۴ هکتار واقع شده که ۵/۲ هکتار آن با پیگیری کمیته امور بانوان استانداری، اداره تربیت‌بدنی و سازمان ملی جوانان به ساخت مجموعه ورزشی بانوان اختصاص یافته است.

ابوالقاسم سیف‌الهی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این طرح توسط استانداری کرمان تامین شده است، گفت: فاز اول این طرح تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. وی افزود: پیش‌بینی شده که تمامی نیروهای پرسنل و حتی باغبانان این مجموعه را بانوان تشکیل دهند.