گروه استان‌ها- پنجمین نمایشگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران با هدف معرفی قابلیت‌ها، توانمندی‌ها، جاذبه‌ها و پیشرفت‌های تکنولوژی مناطق آزاد از ۱۱ تا ۱۴ دی‌ماه سال‌جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود. به گزارش اداره کل امور فرهنگی و روابط‌عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی فتحعلی، مدیر عامل مرکز توسعه تجارت کیش افزود: در این نمایشگاه که تمامی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور حضور خواهند داشت، فعالیت‌های جدید عمرانی و زیربنایی و دستاوردهای مهم آنان در سطحی گسترده‌تر از نمایشگاه‌های گذشته به معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.

وی گفت: برگزاری این نمایشگاه علاوه بر معرفی قابلیت‌ها، دستاوردها، زیرساخت‌ها و جاذبه‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فرصت مناسبی را جدا از تقویت اقتصادی و همکاری تولیدکنندگان، بازرگانان، سرمایه‌گذاران، پیمانکاران، مهندسان مشاور و مدیران سازمان‌ها و مناطق فراهم خواهد آورد.

فتحعلی همچنین گفت: پنجمین نمایشگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی توسعه مرکز توسعه تجارت کیش وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش و با پشتیبانی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه که به صورت دوسالانه برگزار می‌شود، پس از سه دوره برگزاری در تهران با پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، از سال ۸۴ در جزیره کیش برگزار خواهد شد.