مشهد- خبرنگار دنیای اقتصاد: مدیر مشارکت‌های کلان اقتصادی شهرداری مشهد از شناسایی و معرفی ۱۲۰فرصت اقتصادی با هدف جذب بخش‌خصوصی در سرمایه‌گذاری خبر داد. شراره معدنیان با بیان این مطلب گفت: این فرصت‌ها در کتابچه‌ای با عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مشهد در حال تدوین است. وی همچنین از انتخاب ۲۰ فرصت اقتصادی دارای اولویت خبر داد و افزود: از این فرصت‌ها، بسته‌های پیشنهادی تهیه می‌شود که اطلاعات مورد نیاز و توجیه اقتصادی برای سرمایه‌‌گذاری دارد.

معدنیان شفاف‌سازی مدارک و اطلاع‌رسانی موثر به سرمایه‌گذاران را از اهداف تهیه این بسته‌های پیشنهادی دانست و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی کارشناسی در صدد هستیم تا مواردی که سبب طولانی شدن یا بلاتکلیف ماندن طرح‌ها در قراردادهای مشارکتی هستند، کاهش دهیم و یا حذف کنیم.

وی با اشاره به سیاست شهرداری در واگذاری طرح‌های مشارکتی کمتر از یک‌میلیارد ریال به مناطق و سازمان‌ها گفت: با این روش سطح‌بندی مناسبی برای طرح های کلان اقتصادی صورت گرفته است و رشد فعالیت‌های مشارکتی تسریع می‌شود. مدیر مشارکت‌های کلان اقتصادی شهرداری مشهد اظهار امیدواری کرد: با جلب و جذب بیشتر مشارکت‌ها در دومین کلان‌شهر مذهبی جهان، شاهد شکوفایی فعالیت‌های عمرانی با حمایت بخش‌خصوصی به منظور تحقق اهداف اصل ۴۴ قانون اساسی باشیم.