ساری - خبرنگار دنیای اقتصاد: درآمدهای عمومی استان مازندران در ۷ ماه نخست سال جاری یک هزار و ۱۲۰میلیارد ریال اعلام شد. سیدعلی شهابی، رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مازندران در هفتمین گردهمایی ذی‌حسابان دستگاه‌های اجرایی مازندران که با حضور رییس خزانه‌ این استان برگزار شد با بیان این مطلب افزود: ۹۰۰میلیارد ریال از درآمدهای یاد شده را درآمدهای مالیاتی تشکیل می‌دهند. وی تصریح کرد: تا پایان شهریور ماه سال جاری مبلغ ۴۳میلیارد ریال مازاد درآمد داشتیم که این مبلغ به منظور اجرای طرح‌های نیمه تمام عمرانی به استان برگشت داده خواهد شد.

شهابی درآمدهای عمومی استان را در سال آینده یک هزار و ۹۵۰میلیارد ریال پیش‌بینی کرد و گفت: این میزان پیش‌بینی درآمد در ستاد درآمد استان مصوب و برای تنظیم لایحه بودجه به تهران ارسال شده است.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مازندران در خصوص روند تصویب بودجه در سال آینده گفت: قرار بر این است که اعتبارات تملک سرمایه‌ای ملی به صورت دستگاهی توزیع شود و دستگاه مربوطه با توجه به اولویت‌بندی لازم این اعتبارات را هزینه کند، ضمنا قرار است تبصره‌های قانونی بودجه سنواتی که عملکرد همه ساله دارند به صورت لایحه‌ای از طرف دولت به مجلس تقدیم شود تا به صورت تبصره دایمی تصویب شود از این رو این اقدام بودجه سال آینده از حجم کمتری برخوردار خواهد شد.

وی در پایان از راه‌اندازی سایت سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران خبر داد و گفت: این اقدام به منظور حذف مراحل اداری وقت‌گیر و ایجاد سرعت عمل بیشتر صورت گرفته است.

شهابی گفت: کارکنان می‌توانند با وارد کردن کلمه عبور شخصی وارد سایت شوند و ضمن مشاهده بخشنامه‌ها و قوانین جدید اداری از اخبار روز سازمان نیز مطلع شوند. بر اساس این گزارش آدرس این سایت www.maz_mefa.ir است.