دنیای اقتصاد - خرم آباد - مهدی نجف‌وند: مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان با اشاره به روند مطلوب اجرای طرح‌های راهسازی در این استان، از اختصاص اعتبار به پروژه‌های چهارخطه لرستان خبر داد. شهرام ملکی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار جدید به پروژه‌های چهارخطه لرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات انجام شده اعتبارات تخصیص یافته به پروژه‌های چهارخطه لرستان از ۹ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان به بیش از ۱۴ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است. مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: این افزایش اعتبار از محل سود سهام شرکت مخابرات خواهد بود.

ملکی با اشاره به وضعیت چهارخطه‌های این استان اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ کیلومتر از چهارخطه خرم آباد - نورآباد در حال اجرا است که بیش از ۵/۱۲ کیلومتر از این چهارخطه به صورت کامل انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به چهارخطه خرم‌آباد - کوهدشت بیان کرد: در حال حاضر ۵/۶۹ کیلومتر از این چهارخطه در حال اجرا است. مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان به چهارخطه خرم‌آباد - بروجرد نیز اشاره کرد و گفت: این چهار خطه به سه قطعه تقسیم‌شده که روند اجرای بخش‌های مختلف این طرح مطلوب است.