دنیای اقتصاد-کرمانشاه: استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در زمینه انعقاد قرارداد طرح توسعه کشاورزی استان رتبه سوم کشوری را دارا است. مهندس سید‌دادوش هاشمی طی گفت‌وگو‌یی با اشاره به اجرای طرح توسعه کشاورزی در استان، اقدامات صورت گرفته در استان برای اجرای این طرح را خوب و مثبت ارزیابی کرد.

وی کل اعتبار طرح توسعه کشاورزی استان در سال ۱۳۹۰ را ۱۳۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۰۳ میلیارد تومان از این اعتبار در استان منجر به انعقاد قرارداد شده است که رتبه استان در این زمینه سوم کشوری است.

وی همچنین گفت: در خصوص پرداختی‌ها نیز تاکنون بیش از ۶۷ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است که عملکرد بسیار مناسبی است. استاندار کرمانشاه اظهار کرد: رتبه استان کرمانشاه در خصوص واگذاری و تخصیص اراضی در سطح کشور رتبه اول است و همچنین استان رتبه اول تخصیص منابع آب در سطح کشور را نیز دارا است.

وی افزود: در خصوص میزان پیشرفت طرح تاکنون۷۰ درصد کارها صورت گرفته است و مابقی کارها نیز با جدیت در حال انجام است. مهندس هاشمی بیان کرد: همچنین اعتبار و تسهیلات استان در خصوص طرح توسعه کشاورزی در سال جاری ۹۴ میلیارد تومان است.