دنیای اقتصاد - شهرکرد - هیبت‌الله غفاری: استاندار چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری در سال جاری خبر داد. علی‌اصغر عنابستانی افزود: با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، توسعه چهارمحال و بختیاری روند مطلوب تری به خود می‌گیرد.

وی با بیان اینکه صادرات کالا از چهارمحال و بختیاری نسبت به دو سال گذشته دو برابر شده است، اظهار کرد: با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، هزینه‌های صادرات کمتر می‌شود، چرا که این منطقه تسریع‌کننده حرکت توسعه استان است.

استاندار چهار محال و بختیاری در رابطه با برنامه‌های منطقه ویژه اقتصادی در این منطقه گفت: این استان، دارای خصوصیات و توانمندی‌های ویژه‌ای است که در فاز اول منطقه ویژه اقتصادی با هدف‌گذاری فعالیت‌های صنایع بسته‌بندی و تبدیلی و تکمیل این ساختار فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان امتیازات مناسب، مکان یابی مطلوب و اتصال این منطقه به راه آهن سراسری و سایر زیرساخت‌های موجود در آینده، تصریح کرد: با قابلیت‌های موجود، منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری در آینده نزدیک به یکی از مناطق ویژه فعال و تاثیر‌گذار در استان و کشور تبدیل می‌شود.