دنیای اقتصاد - مشهد - اعظم اعظمی: رییس بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: سال آینده با افتتاح ساختمان جدید بیمارستان رضوی شاهد افتتاح کلینیک اضطراب نیز خواهیم بود. دکتر سعید عبدالحسینی در نشستی به منظور اعلام دستاوردهای کنگره سه روزه اضطراب که در بیمارستان رضوی برگزار شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر کمبود مکان داریم، پیش‌بینی شده که با افتتاح بیمارستان جدید کلینیک اضطراب و همین طور کلینیک درد سال آینده در بیمارستان جدید افتتاح شوند.

عبدالحسینی تصریح کرد: اهداف ما از برگزاری کنگره، ارائه راهکارهای علمی و عملی موثر در درمان اختلالات روانی همچنین ارتباط شبکه‌ای بین متخصصان داخلی و خارجی برای ارائه راهکارهایی برای بالا بردن سطح علمی جامعه است تا بتوانیم معضل اضطراب را در بشریت حل کنیم. وی در ادامه درباره اقدامات صورت گرفته در بخش توریسم درمانی نیز گفت: ماهانه حدود صد نفر از کشورهای دیگر برای درمان به بیمارستان رضوی مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: به این منظور ساخت بخش توریسم درمانی در بیمارستان ۲۲۰ تخته‌ای که سال آینده افتتاح خواهد شد، پیش‌بینی شده است.

رییس بیمارستان فوق تخصصی رضوی همچنین از برگزاری کنگره گردشگری سلامت در آذرماه خبر داد و بیان کرد: این کنگره که در زمینه درمان و سلامت کشورهای اسلامی آغاز شده برای سومین سال پیاپی در بیمارستان ما برگزار خواهد شد که پیش‌بینی می‌کنیم تا ۳۰۰ مقاله برای این کنگره ارائه شود. تاکنون چهل کنگره بین‌المللی و ۲۰ کنگره داخلی در بیمارستان رضوی برگزار شده است.