مشهد- زهره الوندی: استاندار خراسان رضوی گفت: خط هوایی مشهد - لاهور امروز با برقراری پرواز مستقیم از لاهور به مشهد به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدجواد محمدی‌زاده اظهار کرد: تاکنون مجوز ۲ پرواز در هفته برای شرکت پاکستانی شاهین‌ایر و ۲ پرواز در هفته برای هواپیمایی آریا که شرکتی ایرانی است، صادر شده و در صورت استقبال، افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به علاقه مردم پاکستان به خراسان رضوی و امام رضا (ع) بر لزوم ایجاد بسترهای مناسب رفاهی و حمل‌ونقلی برای سفر مردم پاکستان به ایران و زیارت امام رضا (ع) تاکید و عنوان کرد: نخستین پرواز مستقیم خط هوایی مشهد - لاهور، ۲۴ خردادماه توسط شرکت شاهین ایر از لاهور به مشهد پرواز می‌کند. استاندار خراسان رضوی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و آژانس‌های مسافرتی خواست با ایجاد ظرفیت‌های مناسب برای پرواز مستقیم مشهد-لاهور، این اقدام مهم را تقویت کنند و افزود: باید از ظرفیت‌های تجاری و گردشگری این خط هوایی به نحو شایسته بهره برد.

محمدی‎زاده ادامه داد: در صورتی که تورهای زیارتی و گردشگری میان ایالت پنجاب و خراسان رضوی به درستی ساماندهی شود، هر روز شاهد تقاضای بیشتر برای استفاده از پروازهای مستقیم مشهد - لاهور خواهیم بود.