مبادله همکاری مشترک شهرداری تبریز و بیمه رازی

هیات‌مدیره بیمه رازی مکلف شدند جزئیات مربوط به طرح تله کابین عون‌بن علی تبریز را برای تصمیم‌گیری نهایی مطالعه کنند تبریز - اسد فلاح: تفاهمنامه همکاری‌های مشترک شهرداری تبریز و بیمه رازی به منظور واگذاری امور بیمه‌ای شهرداری تبریز به بخش خصوصی و نیز رونق سرمایه‌گذاری در این کلانشهر مبادله شد.‌

علیرضا نوین‌، شهردار تبریز در مراسم امضای این تفاهمنامه گفت: شهرداری تبریز طبق مفاد این تفاهمنامه، متعهد می‌شود امور بیمه‌ای خود و سازمان‌های وابسته را به شرکت بیمه رازی واگذار کند و متقابلا این شرکت موظف به پشتیبانی مالی تیم فوتبال شهرداری تبریز می‌شود.

وی تصریح کرد: ‌علاوه بر این، شرکت بیمه رازی، ‌بخشی از حق بیمه دریافتی از این تفاهمنامه را در پروژه‌های عمران شهری تبریز سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

شهردار تبریز گفت: سقف ریالی این تفاهمنامه که اعتبار آن سه ساله و قابل تمدید است، ‌به تلاش شهرداری تبریز و مساعدت شرکت بیمه رازی بستگی دارد.

نوین اظهار کرد: از این پس بازیکنان تیم شهرداری تبریز با پیراهن‌های این شرکت در میادین ورزشی و رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های فوتبال کشور حاضر خواهند شد.

وی با اشاره به موقعیت حساس تیم فوتبال شهرداری تبریز در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، اظهار امیدواری کرد: با اسپانسری شرکت بیمه رازی، موقعیت این تیم تقویت شده و کار صعود به لیگ برتر تسهیل شود.

شهردار تبریز در ادامه خواستار سرمایه‌گذاری شرکت بیمه رازی در اجرای ایستگاه نخست طرح تله کابین عون بن علی تبریز به طول هزار و ۲۰۰ متر شد و افزود: هزینه اجرای این طرح سودآور ۵۰‌میلیارد ریال برآورد شده است.

محمدرضا گنجی، رییس هیات مدیره شرکت بیمه رازی نیز در این مراسم از حسن نیت شهردار تبریز نسبت به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در تبریز قدردانی کرد و همکاری با شهرداری تبریز را برای مجموعه بیمه رازی خشنود کننده دانست.

وی با اشاره به سابقه بیمه رازی در پشتیبانی مالی از تیم‌های ورزشی افزود: تیم مهرام در فصل جاری رقابت‌های باشگاه‌های برتر بسکتبال ایران با اسپانسری بیمه رازی پس از کسب مقام قهرمانی کشور، موفق به قهرمانی در رقابت‌های باشگاه‌های بسکتبال آسیا شد که در تاریخ بسکتبال کشورمان بی‌سابقه است.

وی اظهار امیدواری کرد: تیم فوتبال شهرداری تبریز با اسپانسری بیمه رازی جواز حضور در رقابت‌های باشگاه‌های برتر فوتبال کشور را کسب کرده و آرزوی دیرینه مردم آذربایجان مبنی بر داشتن نماینده‌ای از این خطه در لیگ برتر را محقق کند.

گنجی ادامه داد: شرکت‌های بیمه، به خاطر دسترسی به منابع مالی حاصل از حق بیمه‌ها، می‌توانند با ‌مجوز بیمه مرکزی ایران در پروژه‌های مختلف نظیر طرح‌های عمران شهری سرمایه‌گذاری کرده و از این طریق به شهروندان، خدمات‌رسانی کنند.

رییس هیات‌مدیره شرکت بیمه رازی سیاست این شرکت در ورود به بازار بیمه کشور را مبتنی بر اصل رقابت از طریق خدمت‌رسانی مطلوب اعلام کرد و اظهار کرد: شرکت بیمه رازی در این راستا حمایت و سرمایه‌گذاری از پروژه‌های مختلف را در دستور کار خود قرار داده است.

براساس این گزارش، رییس هیات‌مدیره شرکت بیمه رازی در جریان سفر یک روزه خود به تبریز، از محل اجرای طرح تله کابین عون بن علی تبریز بازدید و اعضای هیات‌مدیره بیمه رازی را مکلف کرد جزئیات مربوط به این طرح را برای تصمیم‌گیری نهایی مطالعه کنند.