بیرجند - خبرنگار دنیای اقتصاد: سرپرست سازمان عمران شهرداری بیرجند گفت: به دستور شهردار بیرجند و با تصویب شورای شهر روکش آسفالت معابر سطح شهر بیرجند در هفته شهر و شهروند آغاز می‌شود.

محمد تبریزی در دیدار از شمال شهر بیرجند اظهار کرد: روکش آسفالت معابر سطح شهر در دستور کار سازمان عمران در سال ۸۸ قرار گرفت که به دنبال پاسخ شرکت‌های مختلف حفار در مورد عدم حفاری در خیابان موسی بن جعفر (ع) مقرر شد، پس از ترمیم آسفالت قبلی و تصحیح شیب،‌ اجرای روکش آسفالت این خیابان با ضخامت مناسب انجام پذیرد.

وی ادامه داد: روکش آسفالت معابر سطح شهر بیرجند از بلوار موسی بن جعفر (ع) آغاز می‌شود و براساس اولویت‌های پیش‌بینی شده خیابان‌های منتظری، معلم، ‌پاسداران، مدرس تا فلکه سوم، ‌فلکه سوم تا محلاتی و بلوار شهدای عبادی نیز روکش آسفالت می‌شود.

سرپرست سازمان عمران شهرداری بیرجند گفت: روکش خیابان‌های تهامی و نارنج نیز در حال حاضر در حال انجام است. تبریزی اعتبار مورد نیاز این طرح را ۲۷‌میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: برای روکش آسفالت خیابان‌های مذکور که بالغ بر۳۶۰‌هزار متر مربع است بیش از ۴۵‌هزار تن آسفالت و بالغ بر ۲‌هزار و ۲۰۰ تن قیر مورد نیاز است.