اهواز - خبرنگار دنیای اقتصاد: شرکت سرمایه‌گذاری KGL کویت در منطقه آزاد اروند شرکت حمل‌ونقل و باربری ایجاد می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند، مدیر بازرگانی و نماینده شرکت KGL کویت در بازدید از منطقه آزاد اروند با استقبال از شرایط و پتانسیل‌های این منطقه تصریح کرد: این شرکت پس از بررسی شرایط منطقه آزاد اروند نسبت به ثبت شرکت حمل‌ونقل و باربری در این منطقه اقدام خواهد کرد.

وی با ابراز خرسندی از سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند با بیان اینکه شرکت KGL کویت نسبت به سرمایه‌گذاری در زمینه‌های حمل‌ونقل و مسافر و ترانزیت کالا در این منطقه تمایل بسیاری دارد، اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک و با صدور مجوز از سوی سازمان منطقه آزاد اروند فعالیت مناسبی را در این منطقه آغاز کنیم.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند نیز در دیدار با نماینده شرکت کویتی به مزیت‌ها و ویژگی‌های این منطقه اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود ترمینال‌های بین‌المللی و بنادر آبادان و خرمشهر در منطقه آزاد اروند، می‌توان در زمینه حمل‌ونقل و جابه‌جایی کالا یا مسافر از این منطقه به کشور کویت و همچنین انتقال زائرین به کشور عراق اقدامات گسترده‌ای را صورت داد.

حمزه سخیراوی افزود: همچنین می‌توان در زمینه انتقال حجاج از طریق راه‌های آبی و کشتیرانی از منطقه آزاد اروند به بندر دمام عربستان اقدام کرد.

براساس این گزارش شرکت KGL کویت در حال حاضر با دارا بودن ۳۰ نمایندگی در کشور‌های جهان، از جمله شرکت‌های بین‌المللی در زمینه حمل‌ونقل است.