بیرجند - خبرنگار دنیای اقتصاد: مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی گفت: شهرستان سربیشه در بسیاری از شاخص‌های مخابراتی در دولت نهم بیش از ۱۰۰‌درصد رشد داشته است. محمدرضا حاجی‌محمدی در دیدار از این شهرستان به برخی از این شاخص‌ها اشاره و اظهار کرد: تعداد مراکز تلفن ثابت در سربیشه در ابتدای دولت نهم شش مرکز بوده که در حال حاضر به ۳۱ مرکز رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد روستاهای دارای ارتباط تلفنی این شهرستان نیز از ۱۵۰ روستا در ابتدای دولت نهم به ۲۵۲ روستا در حال حاضر رسیده است، گفت: در طول خدمت دولت نهم تعداد روستاهای دارای تلفن خانگی در سربیشه نیز از ۱۴ روستا به ۱۴۷ روستا افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی با اشاره به راه‌اندازی و فعال بودن دفاتر سیستم‌ ICT در ۱۱ روستای سربیشه و سایت BTS در ۱۳ روستای این شهرستان افزود: این دفاتر محلی برای انجام کارهای بانکی، پستی و اینترنت است که تاثیر مهمی در صرفه‌جویی، وقت و همچنین رفت و آمد روستاییان دارد.

حاجی‌محمدی همچنین از وجود تنها ۱۰ روستای فاقد ارتباط مخابراتی در سربیشه خبر داد و خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات خراسان جنوبی برای رفع محرومیت‌های ارتباطی گام بر‌می‌دارد و در این شهرستان نیز محدودیتی در این راستا وجود ندارد.