مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به کاهش دو‌درصدی مصرف بنزین در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته گفت: در ایام نوروز سال جاری ۶۴‌میلیون لیتر بنزین در مازندران مصرف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مظلومی ‌در ستاد تسهیلات سفر مازندران اظهار کرد: طی ایام نوروز سال گذشته ۶۵‌میلیون لیتر بنزین در استان مصرف شد که امسال شاهد کاهش دو‌درصدی در این خصوص بودیم.

وی به افزایش ۱۰۰‌درصدی مصرف نفت سفید در تعطیلات نوروزی سال جاری در مقایسه با نوروز سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در ایام نوروز ۱۰‌میلیون لیتر نفت سفید در مازندران مصرف شد که این میزان در نوروز ۸۷، پنج‌میلیون لیتر بوده است. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۵‌میلیون لیتر گازوئیل در استان توزیع شد و در مدت مشابه سال گذشته ۲۲‌میلیون لیتر مصرف شده بود که افزایش ۱۶‌درصدی را در سال جاری نشان می‌دهد. وی با بیان اینکه طی نوروز امسال مصرف گاز مایع نیز افزایش نه‌درصدی نسبت به سال گذشته داشته است، تصریح کرد: در نوروز سال جاری سه‌هزار و ۴۰۰ تن گاز مایع در استان توزیع شد که این مقدار در سال گذشته سه‌هزار و ۱۰۰ تن بوده است.