قدردانی سیمین سپاهان از وزیر راه

مدیرعامل شرکت ساختمانی سیمین سپاهان از حمایت، پشتیبانی و مدیریت شایسته دکتر بهبهانی، وزیر راه و ترابری قدردانی کرد. بهبهانی در بازدید اخیر خود از روند فعالیت خط سریع‌السیر اصفهان- قم- تهران و خط ریلی اصفهان- شیراز که مورد تایید مجمع نمایندگان استانی، استاندار و مسوولان استان است، با اختصاص اعتبارات ویژه و گفت‌وگو با پیمانکار این پروژه‌ها موجبات دلگرمی دست‌اندرکاران را فراهم کرده بود.

منوچهر مومن‌زاده با بیان اینکه در دولت نهم فعالیت‌های بسیار خوبی در سطح کشور به ویژه در زمینه راه و ترابری صورت گرفته است، همچنین از حمایت ویژه دکتر احمدی‌نژاد رییس جمهور در انجام پروژه‌های عمرانی در سطح کشور قدردانی کرد و یادآور شد: با درایت وزیر راه و ترابری و پشتیبانی بی‌شائبه استاندار اصفمدیرعامل شرکت ساختمانی سیمین سپاهان از حمایت، پشتیبانی و مدیریت شایسته دکتر بهبهانی، وزیر راه و ترابری قدردانی کرد. بهبهانی در بازدید اخیر خود از روند فعالیت خط سریع‌السیر اصفهان- قم- تهران و خط ریلی اصفهان- شیراز که مورد تایید مجمع نمایندگان استانی، استاندار و مسوولان استان است، با اختصاص اعتبارات ویژه و گفت‌وگو با پیمانکار این پروژه‌ها موجبات دلگرمی دست‌اندرکاران را فراهم کرده بود.

منوچهر مومن‌زاده با بیان اینکه در دولت نهم فعالیت‌های بسیار خوبی در سطح کشور به ویژه در زمینه راه و ترابری صورت گرفته است، همچنین از حمایت ویژه دکتر احمدی‌نژاد رییس جمهور در انجام پروژه‌های عمرانی در سطح کشور قدردانی کرد و یادآور شد: با درایت وزیر راه و ترابری و پشتیبانی بی‌شائبه استاندار اصفهان که با تلاش خود هر چند وقت یکبار به همراه دیگر مسوولان کشور و نمایندگان مجلس روند پیشرفت پروژه‌های راهسازی در سطح استان اصفهان را زیر نظر دارند، امروز خطوط سریع‌السیر اصفهان- قم - تهران و اصفهان- شیراز از پیشرفت ۳۰ تا ۹۷درصد برخوردار بود و اگر این روند که وزیر راه و ترابری در انجام سریع‌ پروژه‌های راهسازی تاکید دارند ادامه یابد مطمئنا سال ۸۸ شاهد راه‌اندازی این خطوط در اصفهان و پروژه‌هایی از این دست در سطح کشور خواهیم بود. این سرمایه‌گذار و پیمانکار شاخص راهسازی بار دیگر قدردانی خود را از تلاش‌های سازنده وزیر راه و ترابری اعلام کرد و گفت: جا دارد از این مدیر مدبر و شایسته و فعالیت‌های دولت نهم که گام‌های موثری برای بهبود وضعیت راه‌ها در سطح کشور برداشته‌اند و استاندار که تلاش شبانه‌روزی برای به ثمر نشستن پروژه‌های عمرانی، راهسازی، آموزش و.... دارند، صمیمانه قدردانی شود.

هان که با تلاش خود هر چند وقت یکبار به همراه دیگر مسوولان کشور و نمایندگان مجلس روند پیشرفت پروژه‌های راهسازی در سطح استان اصفهان را زیر نظر دارند، امروز خطوط سریع‌السیر اصفهان- قم - تهران و اصفهان- شیراز از پیشرفت ۳۰ تا ۹۷درصد برخوردار بود و اگر این روند که وزیر راه و ترابری در انجام سریع‌ پروژه‌های راهسازی تاکید دارند ادامه یابد مطمئنا سال ۸۸ شاهد راه‌اندازی این خطوط در اصفهان و پروژه‌هایی از این دست در سطح کشور خواهیم بود. این سرمایه‌گذار و پیمانکار شاخص راهسازی بار دیگر قدردانی خود را از تلاش‌های سازنده وزیر راه و ترابری اعلام کرد و گفت: جا دارد از این مدیر مدبر و شایسته و فعالیت‌های دولت نهم که گام‌های موثری برای بهبود وضعیت راه‌ها در سطح کشور برداشته‌اند و استاندار که تلاش شبانه‌روزی برای به ثمر نشستن پروژه‌های عمرانی، راهسازی، آموزش و.... دارند، صمیمانه قدردانی شود.