اهواز - خبرنگار دنیای اقتصاد: رییس انجمن صنفی شرکت‌های خدماتی اهواز خبر یک روزنامه محلی با عنوان (پیمانکاران کارگران را به پیمان می‌فروشند) را تکذیب کرد.

خیرا... در این‌باره گفت: این مطلب در شان و فرهنگ شرکت‌های خدماتی نیست، چراکه در این گزارش پیمانکار را به برده‌دار و کارگر را به عنوان برده معرفی کرده‌اند. از آنجا که همیشه در فرهنگ غنی ما بین کارگر و کارفرما رابطه استاد - شاگردی و احترام متقابل برقرار بوده است، چگونه می‌شود بدون مدرک به شرکت‌های خدماتی که تمامی فعالیت‌های آنها قانونی است، تهمت زد.

وی با اشاره به سخنان مسوولان دولتی و وزیر کار مبنی بر استثمار کارگران از سوی پیمانکاران گفت: تمام فعالیت‌های شرکت‌های خصوصی بر اساس قانون کار صورت می‌گیرد و شرکت‌های پیمانکاری پاسخگوی تمامی مشکلات کارگران خود هستند.

خیرا... افزود: به علت اینکه مسیر فعالیت‌ شرکت‌های خدماتی به صورت علنی نیست، همیشه این شرکت‌ها از سوی جامعه مورد مظلومیت قرار گرفته‌اند.

وی افزود: دولت، کارفرما و کارگر سه شریک کاری هستند که باید در یک مسیر با هم حرکت کنند.

خزانه‌دار و مسوول آموزش انجمن صنفی شرکت‌های اهواز نیز دراین خصوص گفت: تمامی فعالیت‌های پیمانکاران در این خصوص تحت نظر سازمان‌های اداره کار صورت می‌گیرد و پیمانکاران تا به حال تمامی تعهدات خود را نسبت به تامین اجتماعی و اداره کار انجام داده‌اند.