در سال شکوفایی و نوآوری پنجمین جشنواره مواد غذایی و فرآورده‌های کشاورزی از تاریخ بیست‌وهشتم آبان‌ماه لغایت چهارم آذرماه سال جاری به مدت یک هفته و با استفاده از سیستم خرید الکترونیکی در محل میدان میوه و تره‌بار جلال آل احمد (قزل قلعه) گشایش می‌یابد.

سیدمحمدمهدی روحانی، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ضمن بیان مطلب فوق در گفت‌وگو با ستاد خبری پنجمین جشنواره مواد غذایی و فرآورده‌های کشاورزی اظهار کرد: این جشنواره به همت سازمان میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تهران در حالی آغاز به کار می‌کند که شرکت‌های تولیدی مواد غذایی در یک رقابت سالم محصولات خود را با تخفیف ۵ تا ۱۰درصدی به مشتریان عرضه می‌کنند. وی در ادامه افزود: امسال به منظور رفاه بیشتر مشتریان و برای اولین بار امکان استفاده از سیستم خرید الکترونیک در جشنواره فراهم گردیده لذا متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب از این خدمات بهره‌مند گردند.

به گفته مهندس روحانی شرکت‌های تولید مواد غذایی در فضایی به وسعت دو هزار و پانصد متر مربع و در غرفه‌هایی شامل غرفه شیلات، محصولات کشاورزی، پروتئینی، لبنی و غرفه عرضه میوه سالم و بسته‌بندی با رویکرد عرضه محصولات با کیفیت و متنوع با تفاوت قیمت نامحسوس، محصولات خود را به قیمت مناسب به مردم عرضه خواهند کرد. وی فرهنگ‌سازی در استفاده از مواد غذایی سالم و بررسی ذائقه مصرف‌کنندگان و آشنایی مردم با استانداردهای غذایی را از مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد. وی در پایان اجرای برنامه مفرح چون میوه آرایی، عکاسی، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز، فعالیت‌های آموزشی و هنری و حضور نشریات مرتبط داخلی را از دیگر برنامه‌های جشنواره عنوان کرد.

همچنین مهندس امیر مازیار شاکری مجری برگزاری این جشنواره بیان کرد: تاکنون تعداد زیادی از شرکت‌های تولیدی جهت حضور در جشنواره اعلام آمادگی نموده‌اند.

پنجمین جشنواره مواد غذایی و فرآورده‌های کشاورزی از تاریخ بیست‌وهشتم آبان‌ماه لغایت چهارم آذرماه سال جاری به مدت یک هفته در میدان میوه و تره‌بار جلال آل‌احمد (قزل قلعه) افتتاح می‌گردد.