ساری - خبرنگار دنیای اقتصاد: براساس حکم کمیسیون فنی و نظارت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران مجوز بهره‌برداری ۴۸دفتر خدمات‌ مسافرتی و گردشگری تعلیق، ۱۱دفتر لغو و به ۹واحد دیگر اخطار کتبی و تذکر شفاهی داده شد.

مسوول دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان مطلب فوق افزود: علت صدور این احکام عمل نکردن مسوولان دفاتر مسافرتی متخلف به تعهدات سازمانی، نبود مدیر فنی، تخلفات مالی و تغییر مکان بدون هماهنگی با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوده است.

محمدصادق کرامت با اشاره به اینکه کارشناسان کمیسیون فنی و نظارت این سازمان هر ۱۵روز یک بار از دفاتر بازدید به عمل می‌آورند، افزود: ۱۳۴دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مازندران فعالیت دارند و هر ساله مجوز بهره‌برداری این واحدها از سوی سازمان تمدید می‌شود، تاکنون نیز ۱۰میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان ۱۸ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ۷ماه گذشته تعداد ۱۱هزار و ۷۲۸مسافر و گردشگر داخلی و خارجی از طریق دفاتر مسافرتی و گردشگری استان جابه‌جا شده‌اند.