هشتمین نمایشگاه بین‌‌المللی خودرو و صنایع وابسته فردا با حضور وزیر صنایع و معادن در محل دائمی‌‌‌نمایشگاه‌‌‌های بین‌‌المللی مشهد آغاز به کار خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد سیدی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌‌المللی مشهد، با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه هشتم خودروی مشهد با حضور ۱۶۰ شرکت خودروسازی، قطعه‌‌سازی و صنایع وابسته در فضایی به وسعت ۴۵ هزار متر مربع برگزار خواهد شد.وی با بیان اینکه برای سومین سال متوالی شاهد برپایی بزرگترین نمایشگاه خودرو در شهر مشهد هستیم، اظهار کرد: شرکت‌‌ها و نمایندگانی از کشورهای آلمان، ژاپن، ایتالیا، فرانسه، چین، آمریکا، لهستان، ترکیه، تایوان و کره و ... با حضور در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

سیدی با بیان اینکه برای اولین بار در تاریخ نمایشگاه‌‌‌های کشور شاهد حضور شرکت «بی.ام.و» در نمایشگاه خودروی مشهد هستیم، اضافه کرد: شرکت‌‌‌های مرسدس بنز، پژو فرانسه، ایسوزو، کیاموتور، لکسوس، سنابادخودرو، دیار خودرو و خودروسازی اسنا نیز برای اولین بار در نمایشگاه خودروی مشهد حضور خواهند یافت.

به گفته وی، شرکت‌‌‌های حاضر در هشتمین نمایشگاه خودروی مشهد دستاوردهای خود را در بخش‌‌‌های خودروسازی، قطعه‌‌سازی، خدمات پس از فروش، بازرگانی، طراحی و مهندسی، نشریات تخصصی، ماشین آلات و ابزارسازی، صنعت تایر، روغن موتور، رنگ اتومبیل، سیستم‌‌‌های صوتی و تصویری و ماشین‌‌‌های راهسازی و ... را در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.