گروه استان‌ها- در مراسمی با حضور استاندار زنجان ودیگر مسوولان استان اولین طرح از طرح‌های تعاونی مسکن مهر شهر زنجان کلنگ‌زنی و ساخت آن آغاز شد. این طرح با حدود ۳۰۰واحد آپارتمانی، در ضلع غربی بزرگراه ۲۲ بهمن، نرسیده به میدان جهاد شهر زنجان اجرا می‌شود.

قوام نوذری در مراسم کلنگ‌زنی ساخت واحدهای مسکونی تعاونی مسکن مهر زنجان، به برنامه‌های دولت در زمینه مسکن اشاره و خاطرنشان ساخت: دولت در صدد است تمام کسانی که فاقد مسکن هستند، از طریق تعاونی مسکن مهر صاحب مسکن شوند.

وی ادامه داد: براساس بودجه سال گذشته وتبصره ۶ این قانون، دولت در کل کشور برنامه‌ریزی در زمینه مسکن را مدون و کاملا مشخص کرده است و یکی از موارد لحاظ شده در این قانون، زمین‌های اجاره‌ای ۹۹ساله است که در اختیار تعاونی‌های مسکن مهر قرار می‌گیرد.

استاندار زنجان فعالیت‌های تعاونی مسکن مهر در سطح استان را موفق ارزیابی و تصریح کرد: از سال گذشته فعالیت و ساخت و ساز این تعاونی در تمامی شهرستان‌های استان آغاز شده است؛ اما به دلیل برخی مشکلات در زمینه تامین زمین در شهر زنجان، این امر به تاخیر افتاد از این رو با رفع این مشکل، شاهد کلنگ‌زنی ساخت این واحدها در شهر زنجان نیز هستیم.