ساری- خبرنگار دنیای اقتصاد: ساخت راه دسترسی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان رامسر شامل راه دسترسی به دریاچه قو، قلعه مارکوه، پارک جنگلی صفا رود و‌.... با اعتبار ۱۲۹۹‌میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی ۳۵درصد در حال انجام است.

لطف‌ا... عباسی، رییس اداره راه و ترابری شهرستان رامسر با اعلام این خبر افزود: شهرستان رامسر به دلیل موقعیت و شرایط جاذبه‌های گردشگری و منابع طبیعی یکی از شهرستان‌های پرترافیک و پرتردد استان محسوب می‌شود، از این رو اداره راه و ترابری شهرستان رامسر به دلیل شرایط فوق و وجود مسافران و میهمانان بسیار در این منطقه اقدامات بسیار گسترده‌ای را در سال گذشته به منظور ایمنی سازی و نگهداری محورهای تحت مسوولیت خود انجام داده است.

وی نصب گاردریل در محور فرعی جنت رودبار و محور روستایی اشکور به طول ۳۰ کیلومتر، نصب ۱۵۰۰عدد تابلو و علائم ایمنی و هشدار دهنده در محورهای اصلی، فرعی و روستایی، نصب ۱۰هزار عدد بازتاب‌های چشم گربه‌ای در محور‌های اصلی رامسر به تنکابن، رامسر به چابکسر و محور فرعی جنت رودبار، خط‌کشی ۳۵۰کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی تعویض و راه اندازی چراغ قرمز در ۶ نقطه، عملیات برف روبی محورهای اصلی، فرعی و روستایی و بازگشایی کل محورها به مقدار ۵۶هزار مترمکعب، زیرسازی و آسفالت راه فرعی و روستایی به طول ۳۲ کیلومتر، ساخت کانال‌های هدایت آب در محورهای روستایی به طول ۹۵۰ متر،‌ ساخت دیوار ضامن و حائل در محورهای فرعی و روستایی،‌ شن‌ریزی ۱۳۵کیلومتر محور‌های روستایی ریزش‌برداری و پاکسازی ۸۵کیلومتر از حاشیه راه‌ها، زیرسازی و ابنیه فنی محور نارنه - یازن به طول ۳ کیلومتر، اجرای ۳ دهانه آبرو، زیرسازی و ابنیه فنی محور تمل _ کیت، اجرای دیوار ضامن به طول ۲۵ کیلومتر و اجرای زیرسازی و ابنیه فنی محور حدفاصل پل نارنه به نداک به طول ۲ کیلومتر را مجموعه این اقدامات دانست.