مدیر کل فرودگاه‌های مازندران برنامه جدید پروازها از فرودگاه بین‌المللی ساری را اعلام کرد. سعید چلندری در گفت‌وگو با «ایرنا» گفت: روزهای جمعه، یکشنبه،‌ سه‌شنبه و چهارشنبه پرواز تهران- ساری- تهران، یکشنبه‌ها پرواز ساری- مشهد- ساری و پنج‌شنبه‌ها پرواز مشهد- ساری- مشهد و سه‌شنبه‌ها نیز پرواز ساری- دمشق- ساری انجام می‌شود.

وی تصریح‌کرد: براین اساس یکشنبه هر هفته هواپیما از ساعت ۷:۲۰ از فرودگاه تهران حرکت و در ساعت ۸:۲۰ وارد ساری شده و در ساعت ۱۲:۵۰ مجددا به‌سمت تهران پرواز می‌کند.

وی یادآورشد: روز سه‌شنبه هر هفته حرکت از تهران از ساعت ۶:۲۰ و ورود به ساری ساعت ۷:۲۵ صبح و مجددا ساعت ۱۶:۲۵ فرودگاه ساری را به مقصد تهران ترک می‌کند.

وی اظهارکرد: در روز چهارشنبه نیز پرواز هواپیما از فرودگاه تهران در ساعت ۹:۲۰ و ورود به ساری ساعت ۱۰:۲۰ و ساعت ۱۰:۵۰ ساری را به‌مقصد تهران ترک می‌کند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران افزود: در روز جمعه نیز هواپیما در ساعت ۱۵ از فرودگاه تهران پرواز و در ساعت ۱۶ وارد فرودگاه ساری می‌شود و در ساعت ۱۶:۲۰ به سمت تهران پرواز می‌کند.

چلندری پروازهای ساری به مشهد را در روزهای یکشنبه هر هفته اعلام کرد و گفت: این پرواز از ساعت ۱۰:۵ از مشهد به سمت ساری حرکت می‌کند.

وی گفت: پنج‌شنبه هر هفته نیز پرواز مسیر مشهد - ساری و بالعکس از ساعت ۱۱:۴۰ از مشهد به ساری و ۱۳:۴۵ از ساری به مشهد انجام می‌شود.

وی پرواز ساری - دمشق را ساعت ۸:۰۵ و پرواز دمشق - ساری ساعت ۱۰:۵۵ دانست.