ساری - خبرنگار دنیای اقتصاد: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: تاکنون برای اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در شهرهای ساری و بابل ۳۱میلیون دلار از محل اعتبارات بانک جهانی هزینه شده است. محمدعلی سلیمی افزود: برای اجرای این طرح در شهر ساری تاکنون در بخش فاضلاب ۷۰ کیلومتر شبکه فرعی، ۳۴ کیلومتر شبکه اصلی و ۵/۲ کیلومتر خط انتقال و در بخش‌آبرسانی نیز ۹ کیلومتر شبکه اصلی اجرا شده است.

وی یادآورشد: در شهر بابل نیز در بخش فاضلاب تاکنون ۷۰ کیلومتر شبکه فرعی و سه کیلومتر شبکه اصلی و دربخش آبرسانی نیز بیش‌ از ۱۲ کیلومتر شبکه اصلی اجرا شده است.

وی با عنوان ‌اینکه درسال گذشته عملیات نصب ۱۴ هزار فقره انشعاب فاضلاب خانگی در شهرهای ساری و بابل آغاز شده‌است، اظهارکرد: امسال نیز کار ساخت چهار ایستگاه پمپاژ در شهرهای ذکر شده، در دست اجرا است.

وی اجرای چهار هزار انشعاب خانگی فاضلاب در شهر ساری، ۹ هزار مورد در شهر بابل و نیز اجرای چهار پکیج شبکه‌اصلی فاضلاب در شهرهای بابل و ساری را از جمله طرح‌های برخوردار از اعتبارات بانک جهانی ذکر کرد که امسال اجرا می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران افزود: این شرکت استفاده از تسهیلات بانک توسعه اسلامی برای اجرای طرح فاضلاب در شهرهای قائم‌شهر، آمل، تنکابن و محمودآباد را در دستور کار دارد.