ساری- خبرنگار دنیای اقتصاد: رییس خانه صنعت و معدن مازندران از ایجاد اتاق نمایندگان در خانه صنعت و معدن این استان خبر داد. داریوش هندویی در نشست مشترک خانه صنعت و معدن با رییس سازمان صنایع و معادن تهران و نماینده منتخب هشتمین دوره

مجلس شورای اسلامی در قائم شهر، سوادکوه و جویبار با اعلام خبر فوق افزود:

انتظار داریم هر یک از ۱۲تن از نمایندگان منتخب استان مازندران، یک روز در هفته را به نوبت برای بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی مازندران در این خانه حضور یابند.

وی در ادامه پیشنهاد تشکیل کمیته قانون‌گذاری متشکل از نمایندگان مجلس، مدیران کارخانه‌های صنعتی و معدنی و نمایندگان خانه صنعت و معدن برای بررسی قوانین حمایتی مورد نیاز و حذف قوانین ضد تولید و سرمایه‌گذاری را داد. نمایندگان خانه صنعت و معدن استان مازندران در این نشست همچنین خواستار حمایت نمایندگان مجلس استان از ایجاد دانشگاه جامع علمی کاربردی پیشنهادی خانه صنعت و معدن استان، احداث شهرک فولاد و تاسیس شعبه سازمان زمین‌شناسی در استان شدند.

عزت‌ا... اکبری، رییس سازمان صنایع و معادن استان تهران در این نشست اذعان داشت: به دلیل عدم اعتماد به بخش‌خصوصی نظیر خانه صنعت و معدن، اجرای اصل ۴۴ کند شده است. وی تصریح کرد: می‌بایست به بخش‌خصوصی نظیر خانه صنعت و معدن بها و میدان دهیم و آنها را توانمند کنیم سپس از آنها کارهای بزرگ طلب کنیم.