دنیای‌اقتصاد- کرج- مجید طاهرخانی: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: به زودی مشکلات و نواقص موجود در شهرک صنعتی نظرآباد با پیگیری‌های مجدانه مدیر شهرک حل و فصل خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، جنگی رییسی در دیدار با هیات امنای شهرک صنعتی نظرآباد به بررسی مشکلات و نواقص موجود در شهرک صنعتی نظرآباد پرداخت و گفت : شهرک صنعتی نظرآباد با صنعتگران موفقی که در خود جای داده می‌تواند به زودی به عنوان نگین انگشتری شهرک‌های صنعتی کشور مطرح شود.

وی افزود: مشکلات و نواقص موجود با پیگیری‌های مجدانه مدیر شهرک به زودی حل خواهد شد و شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز هم با جدیت تمام به منظور اهداف عالیه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به حمایت از صنعتگران خواهد پرداخت تا به زودی شاهد تغییرات شگرفی در شهرک صنعتی نظرآباد باشیم.

وی تصریح کرد: موقعیت ممتاز شهرک صنعتی نظرآباد و قرار گرفتن در فاصله‌ای بسیار کوتاه از یکی از پرترددترین بزرگراه‌های کشور (تهران - قزوین) و همین طور فرودگاه پیام و ایستگاه راه‌آهن می‌تواند فضای مناسبی برای سرمایه‌گذاری صنعتگران کشور باشد.

رییسی گفت: در سال تولید ملی حمایت از کار وسرمایه ایرانی با ارائه تسهیلات مناسب به صنعتگران آمادگی هرگونه همکاری و همراهی را داریم و امیدواریم در این سال، شهرک صنعتی نظرآباد به بهترین نحو ممکن بدرخشد.