دنیای اقتصاد - قزوین - مهرداد نوری: مدیرمنطقه یک شهرداری قزوین از اجرا و بهره برداری چندین طرح عمرانی با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال در این منطقه خبر داد. فرامرز صادقی گفت: این طرح‌ها شامل پیاده روسازی، ساخت بوستان، اجرای دوربرگردان، لوله‌گذاری برای دفع آب‌های سطحی، بسترسازی رودخانه نواب و آماده‌سازی، مرمت و آسفالت سطح منطقه است.

وی درباره پیاده روسازی توضیح داد: برای این طرح که در سطح ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع به اجرا رسیده، هزینه‌ای معادل هفت میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال صرف شده است.

وی افزود: همچنین طرح احداث بوستان در ناحیه دانش نیز که به منظور افزایش فضای سبز و ایجاد تفرجگاه عمومی و در سطح شش هزار متر به اجرا رسیده، هزینه‌ای معادل سه میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال را به خود اختصاص داده است.

این مقام مسوول در ادامه به طرح دوربرگردان بلوار خرمشهر، مقابل سازمان تامین اجتماعی اشاره و تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح در مدت ۱۲ ماه با تلاش عوامل اجرایی و با صرف اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به اتمام رسید.

صادقی همچنین طرح لوله‌گذاری با هدف دفع آب‌های سطحی خیابان‌های بالادست را یکی دیگر از فعالیت‌های این منطقه برشمرد و گفت: این طرح پس از ۹ ماه و با صرف اعتباری معادل ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به اتمام رسید.

وی همچنین بسترسازی رودخانه نواب فاز ۳ را با صرف هزینه‌ای معادل ۵ میلیارد ریال یکی دیگر از اقدامات شهرداری منطقه یک عنوان کرد.